پردیس دانشگاهی گروه مهندسی صنایع پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع گرایش صنایع عنوان: بررسی رابطه بین یکپارچگی زنجیره تأمین با عملکرد یک شرکت تولیدی بررسی موردی شرکت پاکدیس ارومیه استاد راهنما: دکتر هاشم عمرانی تکه هایی از متن به عنوان نمونه :فهرست مطالب:۱ فصل اول کلیات -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– ۱۱ـ۱ بیان مسئله ۲۱ـ۲ اهداف تحقیق- ۴۱ـ۳ فرضیه ها ۴۱ـ۴ چارچوب نظری تحقیق ۵۱ـ۵ مدل تحلیلی تحقیق ۶۱ـ۶ قلمرو تحقیق – ۶۱ـ۶ـ۱ قلمرو موضوعی تحقیق – ۶۱ـ۶ـ۲ قلمرو مکانی تحقیق ۶۱ـ۶ـ۳ قلمرو زمانی ۶۲ فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق ———- ۷۲ـ۱ مقدمه ۸۲ـ۲ زنجیره تأمین – ۹۲ـ۳ تعریف مدیریت زنجیره تأمین ۱۰۲ـ۴ تاریخچه مدیریت زنجیره تأمین ۱۱۲ـ۵ عملیات مدیریت زنجیرۀ تأمین و عملکرد شرکت ۱۱۲ـ۶ مشکلات زنجیرۀ تأمین – ۱۲۲ـ۷ مفهوم اثر شلاقی – ۱۴۲ـ۸ تأثیرات اثر شلاقی بر زنجیره تأمین ۱۵۲ـ۹ راه های مقابله با اثر شلاقی – ۱۶۲ـ۱۰ راهکارهای فناوری اطلاعات برای کاهش اثر شلاقی ۱۸۲ـ۱۱ معیارهای عملکرد زنجیره تأمین – ۱۹۲ـ۱۲ موجودی در زنجیره تأمین – ۲۰۲ـ۱۳ مدل پویای زنجیره تأمین – ۲۴۲ـ۱۴ مدیریت زنجیره تأمین سبز ۲۴۲ـ۱۵ رقابت واقعی در محیط کسب و کار بین زنجیره های تأمین- ۲۶۲ـ۱۶ مطالعه اهمیت و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین- ۲۷۲ـ۱۷ نقش و اهمیت اطلاعات در زنجیره تأمین- ۲۹۲ـ۱۸ مشخصه های زنجیره تأمین با رویکرد جریان اطلاعات- ۳۱۲ـ۱۹ پوشش گسترده ۳۱۲ـ۲۰ کانال های دستیابی بیشتر ۳۱۲ـ۲۱ اطلاعات با کیفیت بالا ۳۲۲ـ۲۲ بررسی اثرات فناوری اطلاعات بر زنجیره تأمین ۳۲۲ـ۲۳ فناوری اطلاعات و تأثیر آن در توسعه استراتژیهای کسب و کار در زنجیره تأمین ۳۴۲ـ۲۴ وضعیت فعلی استفاده از مدیریت زنجیره تأمین در کشور ۳۵۲ـ۲۵ یکپارچگی با تأمین کنندگان و رابطه آن با عملکرد شرکت ۳۶۲ـ۲۶ یکپارچگی داخلی و رابطه آن با عملکرد شرکت – ۳۶۲ـ۲۷ یکپارچگی با مشتریان و رابطه آن با عملکرد شرکت ۳۷۲ـ۲۸ پیشینه پژوهش – ۳۷۲ـ۲۹ تحقیقات انجام شده در خارج از کشور ۳۷۲ـ۳۰ تحقیقات انجام شده در داخل کشور ۴۲۳ فصل سوم روش تحقیق-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– ۵۲۳ـ۱ روش اجرای تحقیق- ۵۳۳ـ۲ جامعه و نمونه آماری- ۵۴۳ـ۳ ابزار جمع آوری اطلاعات- ۵۵۳ـ۴ مقیاسهای پرسشنامه ۵۶۳ـ۵ روایی و پایایی ابزار جمع آوری اطلاعات- ۵۶۳ـ۶ روش تجزیه وتحلیل داده های آماری- ۵۶۴ فصل چهارم تجریه و تحلیل اطلاعات آماری- ۵۸۴ـ۱ مقدمه ۵۹۴ـ۲ توصیف نمونه ۶۰۴ـ۲ـ۱ جنسیت- ۶۰۴ـ۲ـ۲ تأهل- ۶۰۴ـ۲ـ۳ سن- ۶۱۴ـ۲ـ۴ تحصیلات- ۶۲۴ـ۲ـ۵ سابقه خدمت- ۶۲۴ـ۳ بررسی نرمال بودن متغیرهای تحقیق- ۶۳۴ـ۴ همبستگی های بین متغیرهای تحقیق- ۶۴۴ـ۵ آزمون فرضیه ها ۶۵۴ـ۵ـ۱ فرضیه اول- ۶۵۴ـ۵ـ۲ فرضیه دوم ۶۶۴ـ۵ـ۳ فرضیه سوم ۶۸۴ـ۵ـ۴ فرضیه چهارم ۶۹۴ـ۵ـ۵ فرضیه پنجم- ۷۱۴ـ۵ـ۶ فرضیه ششم- ۷۲۴ـ۵ـ۷ فرضیه اصلی- ۷۴۴ـ۶ تحلیل ساختاری- ۷۵۵ فصل پنجم بحث و نتیجه گیری یافتهها ۷۶۵ـ۱ بحث و نتیجه گیری یافتهها ۷۷۵ـ۱ـ۱ فرضیه اول- ۷۷۵ـ۱ـ۲ فرضیه دوم ۷۷۵ـ۱ـ۳ فرضیه سوم ۷۸۵ـ۱ـ۴ فرضیه چهارم ۷۹۵ـ۱ـ۵ فرضیه پنجم- ۸۰۵ـ۱ـ۶ فرضیه ششم- ۸۱۵ـ۱ـ۷ فرضیه اصلی- ۸۲۵ـ۲ محدودیت های تحقیق- ۸۳۵ـ۳ پیشنهادات تحقیق- ۸۳۵ـ۴ پیشنهادات پژوهشی- ۸۴منابع و ماخذ ۱فهرست جداولجدول ۳‑۱: مقیاس رتبه ای داده ها و ارزش عددی هرمقیاس برای پرسشنامه- ۵۶جدول ۴‑۱: توزیع فراوانی افراد نمونه بر حسب جنسیت- ۶۰جدول ۴‑۲ : توزیع فراوانی تأهل در افراد نمونه- ۶۰جدول ۴‑۳ : توزیع فراوانی سن افراد نمونه- ۶۱جدول ۴‑۴ : توزیع فراوانی سابقه خدمت افراد نمونه- ۶۲جدول ۴‑۵ : توزیع فراوانی سابقه خدمت افراد نمونه- ۶۲جدول ۴‑۶ : بررسی نرمال بودن متغیرهای تحقیق- ۶۳جدول ۴‑۷ : همبستگی پیرسون بین متغیرهای تحقیق با یکپارچگی زنجیره تأمین- ۶۴جدول ۴‑۸ : همبستگی پیرسون متغیرهای تحقیق با عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۴جدول ۴‑۹ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی تأمین کنندگان با عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۵جدول ۴‑۱۰ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی زنجیره تأمین بر عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۵جدول ۴‑۱۱ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی داخلی با عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۶جدول ۴‑۱۲ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی داخلی بر عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۷جدول ۴‑۱۳ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی با مشتریان با عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۸جدول ۴‑۱۴ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی با مشتری بر عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۹جدول ۴‑۱۵ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی زنجیره تأمین رضایت مشتری در شرکت پاکدیس– ۶۹جدول ۴‑۱۶ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی زنجیره تأمین بر رضایت مشتری در شرکت پاکدیس– ۷۰جدول ۴‑۱۷ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی زنجیره تأمین با عملکرد مالی در شرکت پاکدیس– ۷۱جدول ۴‑۱۸ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی زنجیره تأمین بر عملکرد مالی در شرکت پاکدیس– ۷۲جدول ۴‑۱۹ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی زنجیره تأمین با عملکرد بازار در شرکت پاکدیس– ۷۲جدول ۴‑۲۰ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی زنجیره تأمین بر عملکرد بازار در شرکت پاکدیس– ۷۳جدول ۴‑۲۱ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی زنجیره تأمین با عملکرد شرکت پاکدیس– ۷۴جدول ۴‑۲۲ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی زنجیره تأمین بر عملکرد شرکت پاکدیس– ۷۵فهرست نمودارهانمودار ۴‑۱: نمودار توزیع جنسیت افراد نمونه- ۶۰نمودار ۴‑۲ : نمودار توزیع تاهل افراد نمونه- ۶۱نمودار ۴‑۳ : نمودار توزیع سن در افراد نمونه- ۶۱نمودار ۴‑۴ : نمودار توزیع سابقه خدمت در افراد نمونه- ۶۲نمودار ۴‑۵ : نمودار توزیـع سابقه خدمت در افراد نمونه- ۶۳نمودار ۴‑۶ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی تأمین کنندگان و عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۶نمودار ۴‑۷ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی داخلی و عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۷نمودار ۴‑۸ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی با مشتریان و عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۸نمودار ۴‑۹ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی با مشتریان و عملکرد شرکت پاکدیس– ۷۰نمودار ۴‑۱۰ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی با مشتریان و عملکرد مالی شرکت پاکدیس– ۷۱نمودار ۴‑۱۱ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی با مشتریان و عملکرد بازار شرکت پاکدیس– ۷۳نمودار ۴‑۱۲ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی زنجیره تأمین و عملکرد شرکت پاکدیس– ۷۴نمودار ۴‑۱۳ : تحلیل ساختاری روابط بین متغیرهای تحقیق- ۷۵چکیدهبه دلیل نقش زنجیره تأمین در موفقیت شرکتها، این مبحث یکی از مباحث مهم مورد نظر مدیران و تصمیم گیران می باشد. هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه بین یکپارچگی زنجیره تأمین با عملکرد یک شرکت تولیدی (نمونه موردی شرکت پاکدیس ارومیه) میباشد. برای این منظور یکپارچگی زنجیره تأمین در سه بعد یکپارچگی با تأمین کنندگان، یکپارچگی داخلی، یکپارچگی با مشتریان و عملکرد شرکت در سه بعد رضایت مشتری، عملکرد مالی و عملکرد بازار تعریف عملیاتی گردیده و یک فرضیه اصلی و شش فرضیه فرعی طراحی شده است.