پردیس دانشگاهی

گروه مهندسی صنایع

پایان نامه کارشناسی‌ ارشد رشته مهندسی صنایع

گرایش صنایع

عنوان:‌

بررسی رابطه بین یکپارچگی زنجیره تأمین با عملکرد یک شرکت تولیدی بررسی موردی شرکت پاکدیس ارومیه

استاد راهنما:

دکتر هاشم عمرانی

 

 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
فهرست مطالب:
۱ فصل اول کلیات -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– ۱
۱ـ۱   بیان مسئله ۲
۱ـ۲   اهداف تحقیق- ۴
۱ـ۳   فرضیه ها ۴
۱ـ۴   چارچوب نظری تحقیق ۵
۱ـ۵   مدل تحلیلی تحقیق ۶
۱ـ۶   قلمرو تحقیق – ۶
۱ـ۶ـ۱     قلمرو موضوعی تحقیق – ۶
۱ـ۶ـ۲     قلمرو مکانی تحقیق ۶
۱ـ۶ـ۳     قلمرو زمانی ۶
۲ فصل دوم  ادبیات و پیشینه تحقیق ———- ۷
۲ـ۱   مقدمه ۸
۲ـ۲   زنجیره تأمین – ۹
۲ـ۳   تعریف مدیریت زنجیره تأمین ۱۰
۲ـ۴   تاریخچه مدیریت زنجیره تأمین ۱۱
۲ـ۵   عملیات مدیریت زنجیرۀ تأمین و عملکرد شرکت ۱۱
۲ـ۶   مشکلات زنجیرۀ تأمین – ۱۲
۲ـ۷   مفهوم اثر شلاقی – ۱۴
۲ـ۸   تأثیرات اثر شلاقی بر زنجیره تأمین ۱۵
۲ـ۹   راه های مقابله با اثر شلاقی – ۱۶
۲ـ۱۰ راهکارهای فناوری اطلاعات برای کاهش اثر شلاقی ۱۸
۲ـ۱۱ معیارهای عملکرد زنجیره تأمین – ۱۹
۲ـ۱۲ موجودی در زنجیره تأمین – ۲۰
۲ـ۱۳ مدل پویای زنجیره تأمین – ۲۴
۲ـ۱۴ مدیریت زنجیره تأمین سبز ۲۴
۲ـ۱۵ رقابت واقعی در محیط کسب و کار بین زنجیره های تأمین- ۲۶
۲ـ۱۶ مطالعه اهمیت و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین- ۲۷
۲ـ۱۷ نقش و اهمیت اطلاعات در زنجیره تأمین- ۲۹
۲ـ۱۸ مشخصه های زنجیره تأمین با رویکرد جریان اطلاعات- ۳۱
۲ـ۱۹ پوشش گسترده ۳۱
۲ـ۲۰ کانال های دستیابی بیشتر ۳۱
۲ـ۲۱ اطلاعات با کیفیت بالا ۳۲
۲ـ۲۲ بررسی اثرات فناوری اطلاعات بر زنجیره تأمین ۳۲
۲ـ۲۳ فناوری اطلاعات و تأثیر آن در توسعه استراتژیهای کسب و کار در زنجیره تأمین ۳۴
۲ـ۲۴ وضعیت فعلی استفاده از مدیریت زنجیره تأمین در کشور ۳۵
۲ـ۲۵ یکپارچگی با تأمین کنندگان و رابطه آن با عملکرد شرکت ۳۶
۲ـ۲۶ یکپارچگی داخلی و رابطه آن با عملکرد شرکت – ۳۶
۲ـ۲۷ یکپارچگی با مشتریان و رابطه آن با عملکرد شرکت ۳۷
۲ـ۲۸ پیشینه پژوهش – ۳۷
۲ـ۲۹ تحقیقات انجام شده در خارج از کشور ۳۷
۲ـ۳۰ تحقیقات انجام شده در داخل کشور ۴۲
۳ فصل سوم  روش تحقیق-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– ۵۲
۳ـ۱   روش اجرای تحقیق- ۵۳
۳ـ۲   جامعه و نمونه آماری- ۵۴
۳ـ۳   ابزار جمع آوری اطلاعات- ۵۵
۳ـ۴   مقیاسهای پرسشنامه ۵۶
۳ـ۵   روایی و پایایی ابزار جمع آوری اطلاعات- ۵۶
۳ـ۶   روش تجزیه وتحلیل داده های آماری- ۵۶
۴ فصل چهارم تجریه و تحلیل اطلاعات آماری- ۵۸
۴ـ۱   مقدمه ۵۹
۴ـ۲   توصیف نمونه ۶۰
۴ـ۲ـ۱     جنسیت- ۶۰
۴ـ۲ـ۲     تأهل- ۶۰
۴ـ۲ـ۳     سن- ۶۱
۴ـ۲ـ۴     تحصیلات- ۶۲
۴ـ۲ـ۵     سابقه خدمت- ۶۲
۴ـ۳   بررسی نرمال بودن متغیرهای تحقیق- ۶۳
۴ـ۴   همبستگی های بین متغیرهای تحقیق- ۶۴
۴ـ۵   آزمون فرضیه ها ۶۵
۴ـ۵ـ۱     فرضیه اول- ۶۵
۴ـ۵ـ۲     فرضیه دوم ۶۶
۴ـ۵ـ۳     فرضیه سوم ۶۸
۴ـ۵ـ۴     فرضیه چهارم ۶۹
۴ـ۵ـ۵     فرضیه پنجم- ۷۱
۴ـ۵ـ۶     فرضیه ششم- ۷۲
۴ـ۵ـ۷     فرضیه اصلی- ۷۴
۴ـ۶   تحلیل ساختاری- ۷۵
۵ فصل پنجم  بحث و نتیجه ­گیری یافته­ها ۷۶
۵ـ۱   بحث و نتیجه ­گیری یافته­ها ۷۷
۵ـ۱ـ۱     فرضیه اول- ۷۷
۵ـ۱ـ۲     فرضیه دوم ۷۷
۵ـ۱ـ۳     فرضیه سوم ۷۸
۵ـ۱ـ۴     فرضیه چهارم ۷۹
۵ـ۱ـ۵     فرضیه پنجم- ۸۰
۵ـ۱ـ۶     فرضیه ششم- ۸۱
۵ـ۱ـ۷     فرضیه اصلی- ۸۲
۵ـ۲   محدودیت های تحقیق- ۸۳
۵ـ۳   پیشنهادات تحقیق- ۸۳
۵ـ۴   پیشنهادات پژوهشی- ۸۴
منابع و ماخذ ۱
فهرست جداول
جدول ‏۳‑۱: مقیاس رتبه ای داده ها و ارزش عددی هرمقیاس برای پرسشنامه- ۵۶
جدول ‏۴‑۱: توزیع فراوانی افراد نمونه بر حسب جنسیت- ۶۰
جدول ‏۴‑۲ : توزیع فراوانی تأهل در افراد نمونه- ۶۰
جدول ‏۴‑۳ : توزیع فراوانی سن افراد نمونه- ۶۱
جدول ‏۴‑۴ : توزیع فراوانی سابقه خدمت افراد نمونه- ۶۲
جدول ‏۴‑۵ : توزیع فراوانی سابقه خدمت افراد نمونه- ۶۲
جدول ‏۴‑۶ : بررسی نرمال بودن متغیرهای تحقیق- ۶۳
جدول ‏۴‑۷ : همبستگی پیرسون بین متغیرهای تحقیق با یکپارچگی زنجیره تأمین- ۶۴
جدول ‏۴‑۸ : همبستگی پیرسون متغیرهای تحقیق با عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۴
جدول ‏۴‑۹ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی تأمین کنندگان با عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۵
جدول ‏۴‑۱۰ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی زنجیره تأمین بر عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۵
جدول ‏۴‑۱۱ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی داخلی با عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۶
جدول ‏۴‑۱۲ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی داخلی بر عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۷
جدول ‏۴‑۱۳ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی با مشتریان با عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۸
جدول ‏۴‑۱۴ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی با مشتری بر عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۹
جدول ‏۴‑۱۵ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی زنجیره تأمین رضایت مشتری در شرکت پاکدیس– ۶۹
جدول ‏۴‑۱۶ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی زنجیره تأمین بر رضایت مشتری در شرکت پاکدیس– ۷۰
جدول ‏۴‑۱۷ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی زنجیره تأمین با عملکرد مالی در شرکت پاکدیس– ۷۱
جدول ‏۴‑۱۸ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی زنجیره تأمین بر عملکرد مالی در شرکت پاکدیس– ۷۲
جدول ‏۴‑۱۹ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی زنجیره تأمین با عملکرد بازار در شرکت پاکدیس– ۷۲
جدول ‏۴‑۲۰ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی زنجیره تأمین بر عملکرد بازار در شرکت پاکدیس– ۷۳
جدول ‏۴‑۲۱ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی زنجیره تأمین با عملکرد شرکت پاکدیس– ۷۴
جدول ‏۴‑۲۲ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی زنجیره تأمین بر عملکرد شرکت پاکدیس– ۷۵
فهرست نمودارها
نمودار ‏۴‑۱: نمودار توزیع جنسیت افراد نمونه- ۶۰
نمودار ‏۴‑۲ : نمودار توزیع تاهل افراد نمونه- ۶۱
نمودار ‏۴‑۳ : نمودار توزیع سن در افراد نمونه- ۶۱
نمودار ‏۴‑۴ : نمودار توزیع سابقه خدمت در  افراد نمونه- ۶۲
نمودار ‏۴‑۵ : نمودار توزیـع سابقه خدمت در افراد نمونه- ۶۳
نمودار ‏۴‑۶ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی تأمین کنندگان و عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۶
نمودار ‏۴‑۷ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی داخلی و عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۷
نمودار ‏۴‑۸ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی با مشتریان و عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۸
نمودار ‏۴‑۹ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی با مشتریان و عملکرد شرکت پاکدیس– ۷۰
نمودار ‏۴‑۱۰ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی با مشتریان و عملکرد مالی شرکت پاکدیس– ۷۱
نمودار ‏۴‑۱۱ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی با مشتریان و عملکرد بازار شرکت پاکدیس– ۷۳
نمودار ‏۴‑۱۲ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی زنجیره تأمین و عملکرد شرکت پاکدیس– ۷۴
نمودار ‏۴‑۱۳ : تحلیل ساختاری روابط بین متغیرهای تحقیق- ۷۵
چکیده
به دلیل نقش زنجیره تأمین در موفقیت شرکتها، این مبحث یکی از مباحث مهم مورد نظر مدیران و تصمیم گیران می باشد. هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه بین یکپارچگی زنجیره تأمین با عملکرد یک شرکت تولیدی (نمونه موردی شرکت پاکدیس ارومیه) می­باشد. برای این منظور یکپارچگی زنجیره تأمین در سه بعد یکپارچگی با تأمین کنندگان، یکپارچگی داخلی، یکپارچگی با مشتریان و عملکرد شرکت در سه بعد رضایت مشتری، عملکرد مالی و عملکرد بازار تعریف عملیاتی گردیده و یک فرضیه اصلی و شش فرضیه فرعی طراحی شده است.





موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت