کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل


طراحی سایت خبری
 

 

هشتگ موثر در اینستاگرام
 

متقاعد کردن مشتری
 

ولید محتوا تجارت الکترونیک
 

کسب سود بیشتر از آنلاین شاپ
 

برندسازی شرکتی
 

خرید از فروشگاه آنلاین
 

افزایش فروش در تلگرام
 

افزایش درآمد آنلاین
 

بهینه‌سازی اینستاگرام و ایجاد پایگاه مشتریان
 

کپی‌نویسی که باید دانست
 

شش مرحله طلایی برای کسب سود بیشتر از تلگرام
 

بازاریابی ویدئویی موفق چگونه است؟
 

مراحل بهینه سازی برای الگوریتم RankBrain
 

هفت تکنیک حرفه ای بازاریابی اینستاگرام
 

ایجاد پایگاه مشتریان وفادار برای فروشگاه آنلاین
 

افزایش بازدید و فروش موثر در تلگرام
 

هفت تکنیک برند سازی حرفه ای آنلاین شاپ
 

راهنمای جامع و کامل تبلیغات در سایت
 

Google بهترین راه ها برای دانلود فیلم از
 

هفت مرحله طلایی برای افزایش درآمد اینستاگرام
 

گام‌های مهم برای بهینه‌سازی بازاریابی دیجیتال
 

بهینه سازی صفحه اینستاگرام با ابزار تجزیه و تحلیل
 

طراحی وب سایت شرکتی زیباتر
 

آشنایی با موثرترین روش های تبلیغاتی
 

جذب مخاطب در آنلاین شاپ ها
 

مراحل کاربردی استفاده از URL Inspection
 

بازاریابی موفق در تلگرام
 

پنج ابزار رایگان گوگل برای بازاریابی اینترنتی
 

19 نکته طلایی برای بهینه سازی SEO
 

هفت تکنیک اصولی خرید مجدد از اینستاگرام
 

تکنیک های مختلف برای بهبود رتبه وب مشابه
 

بهینه سازی با استفاده از اینفلوئنسرها
 

مراحل مهم و اساسی برای کار لینوکس
 

هفت گام موثر برای بهبود طراحی و مدیریت وب سایت
 

هفت مرحله طلایی برای ایجاد یک برند موثر
 

6 مرحله طلایی برای بهینه سازی مقالات
 

بهینه‌سازی بازاریابی اینترنتی
 

ایجاد ویکی پدیا بدون دانش فنی در گوگل
 

نکات ارزشمند بهینه سازی طراح تجربه کاربر
 

نحوه خرید یک حساب Google AdWords
 

افزایش فروش در فروشگاه های آنلاین
 

کاربردی برای طراحی یک نشان موثر
 

کسب سود بیشتر از وب سایت
 

هبود پشتیبانی مشتری
 

چهار مرحله برای فروش موثر
 

7 گام برای افزایش فروش برای تلگرام
 

نکات کلیدی برای کپی رایتینگ موثر
 

بهینه سازی موفق در طراحی وب سایت
 

جذب مخاطب برای وب سایت
 

تغییر مسیر تجربیات کاربر
 

افزایش ترافیک آنلاین شاپ ها
 

درک آژانس تبلیغاتی
 

کاهش رها شدن سبد خرید
 

مراحل طلایی راه اندازی موفقیت آمیز وبلاگ روزانه
 

افزایش فروش برای تلگرام
 

کلیک بر روی تبلیغات و رازهایی آن
 

درک پیوند PBN که باید بدانید
 

نوشتن یک داستان خنده دار به همراه 19 نکته طلایی
 

آژانس تبلیغاتی و بازاریابی در ایران
 

تفاوت بین وبلاگ و بلاگ
 

بهینه سازی در طراحی سایت
 

افزودن پیوند به استوری اینستاگرام
 

بهینه سازی تم آموزشی وردپرس
 

استراتژی‌هایی برای بهبود زندگی ایرانیان
 

کسب سود بیشتر برای اینستاگرام
 

برای بهینه سازی آموزش نرم افزار
 

عوامل مهم برای بهینه سازی و وفاداری مشتری
 

ایجاد طراحی لوگو جعبه
 

بهینه سازی استراتژی های تبلیغات
 

درآمد سایت
 

ارتقا سایت در گوگل
 

افزایش رتبه سایت
 

طراحی سایت
 

مشاوره سئو
 

تولید محتوا
 

افزایش مشتریان سایت
 

روش قطعی افزایش فروش
 

 

افزایش مشتریان سایت
 

افزایش درآمد سایت
 

افزایش فروش آنلاین
 

تبلیغات فروشگاه اینترنتی
 

روش قطعی افزایش فروش
 

افزایش فروش آنلاین شاپ
 

افزایش سئو سایت
 

بهینه سازی سایت
 

افزایش سئو سایت
 

بهینه سازی رزرو پرواز
 

افزایش بازدیدکنندگان سایت
 

افزایش فروش آنلاین شاپ
 

روش قطعی افزایش فروش
 

نکات فروشگاه اینترنتی
 

بهبود رتبه سایت در گوگل
 

افزایش رتبه سایت در گوگل
 

طراحی سایت
 

مشاوره سئو
 

تولید محتوا
 

دیجیتال مارکتینگ
 

بازاریابی اینترنتی
 

بالا بردن کیفیت محتوای سایت
 

بهینه سازی سایت
 

افزایش فروش آنلاین
 

تبلیغات فروشگاه اینترنتی
 

بالا بردن کیفیت محتوای سایت
 

بهینه سازی سایت
 

بهینه سازی سایت
 

بازاریابی محتوا
 

افزایش فروش آنلاین
 

تبلیغات فروشگاه اینترنتی
 

کسب درآمد از سئو
 

سریعترین روش
 

دامین آتوریتی تضمینی
 

آموزش سئو
 

افزایش سئو سایت
 

بهینه سازی سایت
 

آموزش سئو
 

طراحی سایت
 

مشاوره سئو
 

رپورتاژ آگهی
 

بهینه سازی طراحی لوگو
 

بازاریابی آنلاین
 

بالا بردن کیفیت محتوا
 

رپورتاژ آگهی
 

سوددهی سایت خودرو
 

کسب درآمد از سئو
 

سریعترین روش
 

بک لینک
 

لینکسازی
 

آموزش سئو
 

بازاریابی آنلاین
 

بازاریابی محتوا
 

کسب درآمد
 

بازاریابی محتوایی
 

افزایش مشتری‌ و درآمد سایت
 

بهینه سازی سایت
 

دیجیتال مارکتینگ
 

کسب درآمد از سئو
 

افزایش درآمد سایت
 

فروش آنلاین
 

بازاریابی اینترنتی
 

افزایش ترافیک
 

کسب درآمد از طریق وب سایت
 

تبلیغات اینترنتی
 

افزایش بازدیدکنندگان سایت
 

افزایش فروش آنلاین شاپ
 

ارتقا سایت در گوگل
 

افزایش رتبه سایت در گوگل
 

بهینه سازی سایت
 

بازاریابی محتوا
 

تقویت سئو سایت
 

سئو تکنیکال
 

استراتژی سئو
 

افزایش ترافیک سایت
 

افزایش بازدید سایت
 

مشاوره سئو
 

کسب درآمد سایت
 

طراحی سایت
 

تولید محتوا
 

رپورتاژ آگهی
 

بک لینک
 

دیجیتال مارکتینگ
 

بازاریابی اینترنتی
 

بازاریابی
 

درآمد سایت
 

ارتقا سایت در گوگل
 

افزایش رتبه سایت
 

دامین آتوریتی تضمینی
 

آموزش سئو
 

سئو سایت تضمینی
 

افزایش بازدید سایت
 

افزایش سئو سایت
 

بهبود رتبه
 

 

افزایش سرعت سایت
 

تقویت سئو سایت
 

سئو تکنیکال
 

 

بالا بردن سئو سایت وردپرس
 

تجربیات فروش اینترنتی
 

 

فروش اینترنتی موفق
 

افزایش فروش آنلاین
 

تبلیغات
 

روش قطعی افزایش فروش
 

افزایش فروش آنلاین شاپ
 

کسب درآمد از طریق وب سایت
 

کسب درآمد از سئو
 

افزایش فروش اینترنتی
 

بهترین روش های بازاریابی ای
 

افزایش مشتریان سایت
 

کسب درآمد سایت
 

سئو سایت
 

بک لینک
 

لینکسازی
 

آموزش سئو
 

طراحی سایت
 

رپورتاژ آگهی
 

سوددهی سایت
 

سئو تکنیکال
 

استراتژی سئو
 

تقویت سئو سایت
 

کسب درآمد سایت
 

افزایش سئو سایت
 

بهینه سازی سایت
 

دیجیتال
 

بازاریابی آنلاین
 

بازاریابی محتوا
 

کسب درآمد
 

افزایش درآمد سایت
 

افزایش ورودی گوگل
 

روش قطعی افزایش فروش
 

نکات فروشگاه اینترنتی
 

افزایش فروش آنلاین شاپ
 

افزایش درآمد آنلاین شاپ
 

بهبود رتبه سایت در گوگل
 

افزایش رتبه سایت در گوگل
 

فروشگاه اینترنتی
 

بالا بردن سئو سایت وردپرس
 

افزایش بازدیدکنندگان سایت
 

افزایش مشتری‌ و درآمد
 

افزایش دامین آتوریتی تضمینی
 

سریعترین روش افزایش
 

بهترین روش های بازاریابی اینترنتی
 

افزایش مشتری‌
 

راهکار های بالا بردن کیفیت محتوای سایت
 

بازاریابی محتوا
 

کسب درآمد از سئو
 

افزایش درآمد
 

افزایش ورودی گوگل
 

افزایش سرعت سایت
 

ارتقا سایت
 

بالا بردن سئو سایت وردپرس
 

کسب درآمد از طریق وب
 

بک لینک
 

افزایش فروش آنلاین شاپ
 

لینکسازی
 

طراحی سایت
 

استراتژی سئو
 

مشاوره سئو
 

تبلیغات
 

بهترین روش برای فروش آنلاین و اینترنتی
 

تبلیغات
 

ترافیک سایت
 

دیجیتال مارکتینگ
 

سوددهی سایت
 

کیفیت محتوای سایت
 

سئو تکنیکال
 

افزایش فروش
 

طراحی سایت
 

دیجیتال مارکتینگ
 

افزایش سرعت سایت
 

افزایش مشتری‌ و درآمد سایت
 

افزایش بازدیدکنندگان سایت
 

افزایش فروش آنلاین شاپ
 

سئو سایت تضمینی
 

آموزش سئو
 

کسب درآمد از سئو
 

طراحی سایت خبری هواداران
 

افزایش فروش در اینستاگرام
 

بهینه سازی سئو
 

تبلیغات فروشگاه اینترنتی موفق
 

بهبود رضایت مشتری در فروشگاه های آنلاین
 

یک بازاریاب محتوای موفق باشید
 

بهبود مدیریت تبلیغات در ایران و جهان
 

تایید ایمیل مشتری در ووکامرس
 

بهبود امنیت و عملکرد وب سایت شما
 

آموزش حرفه ای بازاریابی ایمیلی
 

تجزیه و تحلیل سایت با استفاده از یک ابزار مهم
 

بهینه سازی حضور آنلاین شما
 

موفقیت در بازاریابی آنلاین
 

انتخاب میزبان مناسب برای سایت شما
 

بهینه سازی فروشگاه آنلاین خود برای حداکثر سود
 

تجزیه و تحلیل آمار اینستاگرام
 

بهینه سازی تجربه وردپرس
 

بازنویسی محتوا و بهینه سازی
 

افزایش فروش برای فروشگاه‌های آنلاین
 

بهینه‌سازی استفاده از کدهای تخفیف
 

شناخت مهمترین جنبه های سئو در تولید محتوا
 

افزایش بازدید از تلگرام
 

بهینه سازی وب سایت شما
 

دوره جامع سئو جادویی
 

بهینه سازی بازاریابی
 

رتبه بندی مجدد یک سایت با مشکلات ثابت
 

کسب سود بیشتر برای وب سایت
 

طراحی فرم ورود اطلاعات
 

رضایت مشتری در تلگرام
 

افزایش بازدید وب سایت
 

پخش زنده در اینستاگرام
 

بهینه سازی حضور آنلاین شما
 

طراحی یک وب سایت تجاری برا تجربه کاربری مثبت
 

طراحی اپلیکیشن اندروید
 

طراحی اپلیکیشن اندروید
 

تبلیغات موثر در بازار در توسعه کسب و کار
 

بازاریابی فروشگاه آنلاین
 

بهینه سازی بک لینک
 

انتخاب کلمات کلیدی در سئو برای تازه کارها

 

IsdaAGM2022 ETH RUB XMR AUD White Label ERC-20 What Is Orbs? ERC-777

برخی از تحلیلگران کریپتو افزایش قیمت را تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۳٫۷۰ دلار پیش‌بینی می‌کنند.

storeofvalue BitcoinETF Unconfirmed Falling Knife Mortgagefraud Blockchain Account Centralbanks XMR AUD Inflation Crypto Banter ETH GBP Cross Margin NortonRose Block Trade Basistrading Cross Margin Connor Sephton IceClearEurope Networktheory Play-To-Earn Sovereigns Invest Networktheory DotSama Regulation Coinbase NortonRose NortonRose بخونید ERC-777 SaudiArabia HODL Ledger 1hr Quantinvesting Relativevalue DowJones Tag: api Relativevalue BCH LTC Blockchain ALGO ETH Apeing Recession IceClearEurope Keylogger BankofAmerica Legislation Auto-hedging MervynKing MonetaryPolicy Blockchains Entrepreneurs IceClearEurope Market-making Blockchains Monetarypolicy SKILL CHF SLP AUD Wasabi Wallet Coinbase Keylogger Legislation Paymentsystems Middleoffice

فروردین 1399
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


جستجو



  فیدهای XML

 



انشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی

 
پایان­نامه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری
 
 بررسی تطبیقی الگوریتم­های ترکیبی کارا به منظور ارزیابی عملکرد مالی شرکت­های بورس اوراق بهادار تهران با بهره گرفتن از رویکرد فازی
استاد راهنما
دکتر شکراله خواجوی
 

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
فهرست مطالب
 
 
عنوان ………………………………………………………………………………………………………….. …………….. صفحه
فصل اول: کلیات پژوهش…………………………………………………………………… ۸-۱
۱-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………….. ۲
۱-۲- مسأله پژوهش………………………………………………………………………………………………………….. ۳
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش……………………………………………………………………………………….. ۴
۱-۴- اهداف پژوهش………………………………………………………………………………………………………….. ۵
۱-۵- سؤال‌های پژوهش…………………………………………………………………………………………………….. ۵
۱-۶- فرضیه‌های پژوهش…………………………………………………………………………………………………… ۶
۱-۷- روش انجام پژوهش………………………………………………………………………………………………….. ۶
۱-۷-۱- نوع روش پژوهش………………………………………………………………………………………………… ۶
۱-۷-۲- روش گردآوری اطلاعات……………………………………………………………………………………… ۶
۱-۷-۳- جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………… ۶
۱-۷-۴- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………………… ۷
۱-۹- استفاده­کنندگان از نتایج پژوهش…………………………………………………………………………… ۷
۱-۱۰- ساختار پژوهش……………………………………………………………………………………………………… ۸
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش………………………………………….. ۳۹-۹
۲-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰
۲-۲- مبانی نظری…………………………………………………………………………………………………………… ۱۲
۲-۲-۱- نظریه ارزیابی: اساس اقتصادی ارزیابی عملکرد………………………………………………. ۱۲
۲-۲-۲- ارزیابی عملکرد و معیار ارزیابی عملکرد………………………………………………………….. ۱۴
۲-۲-۳- مالکیت و تضاد منافع……………………………………………………………………………………….. ۱۵
۲-۲-۴- محدودیت­های اساسی پژوهشهای پیشین در رابطه با ارزشیابی…………………… ۱۵
۲-۲-۵- پیش بینی ارزش شرکت با بهره گرفتن از متغیرهای حسابداری ………………………. ۱۶
۲-۲-۶- مدیریت مبتنی بر ارزش…………………………………………………………………………………… ۱۷
۲-۲-۷- تصمیم ­گیری چند شاخصه (MADM)……………………………………………………….. 18
۲-۲-۸- شاخص­های ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………………….. ۱۹
عنوان ………………………………………………………………………………………………………………………….  صفحه
۲-۲-۸-۱- معیارهای سنتی حسابداری……………………………………………………… ۱۹
۲-۲-۸-۱-۱ بازده دارایی­ها………………………………………………………………. ۱۹
۲-۲-۸-۱-۲- بازده حقوق صاحبان سهام………………………………………. ۲۰
۲-۲-۸-۱-۳- نسبت P/E……………………………………………………………….. 20
۲-۲-۸-۱-۴- سود هر سهم…………………………………………………………….. ۲۱
الف) نقاط قوت سود حسابداری……………………………………………………………………. ۲۲
ب) نقاط ضعف سود حسابداری……………………………………………………………………. ۲۲
۲-۲-۸-۲- معیارهای مبتنی بر ارزش…………………………………………………………. ۲۲
۲-۲-۸-۲-۱- ارزش افزوده اقتصادی (EVA)……………………………….. 23
انتقادات وارد بر EVA ……………………………………………………………………… 24
انتقاد ساختاری و مفهومی (پائولو استانلیف)……………………………………… ۲۴
انتقاد محاسباتی (روبن اسکالونا)…………………………………………………………. ۲۵
۲-۲-۸-۲-۲- ارزش افزوده بازار (MVA)………………………………………………… 26
۲-۲-۸-۲-۳- ارزش افزوده نقدی (CVA)……………………………………………….. 27
۲-۲-۹- منطق فازی……………………………………………………………………………………………………….. ۳۱
۲-۳- پیشینه پژوهش……………………………………………………………………………………………………… ۳۴
۲-۳-۱- پژوهشهای خارجی………………………………………………………………………….. ۳۵
۲-۳-۲ پژوهشهای داخلی………………………………………………………………………………. ۳۷
۲-۴- خلاصه فصل………………………………………………………………………………………………………….. ۳۹
فصل سوم: روش­شناسی پژوهش…………………………………………………….. ۶۲-۴۱
۳-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۲
۳-۲- فرضیه‌های پژوهش……………………………………………………………………………………………….. ۴۳
۳-۳- متغیرهای پژوه
ش………………………………………………………………..
……………………………….. ۴۴
۳-۳-۱- معیارهای مالی سنتی حسابداری……………………………………………………………………. ۴۴
۳-۳-۲- معیارهای مالی مبتنی بر ارزش……………………………………………………………………….. ۴۴
۳-۴- روش گردآوری اطلاعات……………………………………………………………………………………….. ۴۵
۳-۴-۱- جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………… ۴۶
۳-۴-۲- پرسش­نامه وزن­دهی به معیارهای ارزیابی عملکرد…………………………………………. ۴۶
۳-۴-۳- روش تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه‏ها…………………………………………………………. ۴۸
۳-۴- ۳-۱ تصمیم ­گیری چند شاخصه (MADM)………………………………….. 48
۳-۵- تاپسیس…………………………………………………………………………………………………………………. ۴۹
عنوان ………………………………………………………………………………………………………….. …………….. صفحه
۳-۶- روش ویکور…………………………………………………………………………………………………………….. ۵۰
۳-۷- تکنیک فازی………………………………………………………………………………………………………….. ۵۶
۳-۸- روش آنالیز توسعه CHANG…………………………………………………………………………… 58
۳-۹- الگوریتم فرآیند FAHP به روش آنالیز توسعه CHANG …………………………. 60
۳-۱۰- خلاصه فصل……………………………………………………………………………………………………….. ۶۲
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌های پژوهش…………………………………. ۹۵-۶۳
۴-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………… ۶۴
۴-۲- معیارهای مالی پژوهش…………………………………………………………………………………………. ۶۴
۴-۳- جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………….. ۶۴
۴-۴- فرضیه ­های پژوهش………………………………………………………………………………………………… ۶۵
۴-۵- طرح کلی مدل پژوهش…………………………………………………………………………………………. ۶۶
۴-۵-۱-  مشخص کردن وزن معیارها با بهره گرفتن از FAHP…………………….. 67
۴-۵-۱- ۱-  فرآیند تحلیل سلسله مراتبی……………………………………………… ۶۷
۴-۵-۱- ۲- فرآیند تحلیل سلسله مراتبی گروهی………………………………….. ۶۷
۴-۵-۱- ۳- FAHP………………………………………………………………………………… 68
۴-۵-۲- روش آنالیز توسعه CHANG……………………………………………………… 68
۴-۵-۳- الگوریتم فرآیند FAHP به روش آنالیز توسعه CHANG…….. 70
۴-۵-۴- تاپسیس………………………………………………………………………………………….. ۷۱
۴-۶- روش ویکور………………………………………………………………………………………….. ۷۲
۴-۷- یافته­ های پژوهش………………………………………………………………………………… ۷۳
۴-۸- ماتریس مقایسات زوجی…………………………………………………………………….. ۷۴
۴-۹- نتایج رتبه­بندی با بهره گرفتن از تاپسیس………………………………………………. ۸۹
۴-۹-۱-  صنعت دارویی…………………………………………………………………………. ۸۹
۴-۹-۲-  صنعت فلزات اساسی……………………………………………………………… ۸۹
۴-۹-۳-  صنعت گروه خودرو و ساخت قطعات…………………………………… ۸۹
۴-۱۰- نتایج رتبه­بندی با بهره گرفتن از ویکور………………………………………………… ۸۹
۴-۱۰-۱-  صنعت دارویی……………………………………………………………………….. ۸۹
۴-۱۰-۲-  صنعت فلزات اساسی…………………………………………………………….. ۹۰
۴-۱۰-۳-  صنعت گروه خودرو و ساخت قطعات………………………………….. ۹۰
۴-۱۱- بررسی فرضیه دوم…………………………………………………………………………… ۹۰
۴-۱۲- آزمون دو جمله­ای……………………………………………………………………………. ۹۱
عنوان…………………………………………………………………………………………………………………………… صفحه
۴-۱۲-۱-  آزمون آماری در سطح ۵…………………………………………………………… ۹۱
۴-۱۲-۲-  آزمون آماری در سطح ۱۰………………………………………………………… ۹۲
۴-۱۳ رتبه­بندی نهایی………………………………………………………………………………….. ۹۳
۴-۱۴- خلاصه فصل…………………………………………………………………………………….. ۹۴
فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادهات پژوهش……………………………… ۱۰۸-۹۶
۵-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۷
۵-۲- مروری بر نتایج به دست آمده از پژوهش……………………………………………………………. ۹۸
۵-۲-۱- نرخ ناسازگاری پرسشنامه­ها……………………………………………………………. ۹۹
۵-۲-۲- بحث و نتیجه ­گیری حاصل از فرضیه اول……………………………………… ۹۹
۵-۲-۳- بحث و نتیجه ­گیری حاصل از فرضیه دوم………………………………….. ۱۰۰
۵-۳- مدل FAHP- تاپسیس……………………………………………………………………………………. ۱۰۲
۵-۴- مدل FAHP- ویکور………………………………………………………………………………………… ۱۰۲
۵-۵- تحلیل نتایج آزمون دوجمله­ای………………………………………………………………………….. ۱۰۳
۵-۶- پیشنهادهای پژوهش…………………………………………………………………………………………… ۱۰۴
۵-۶-۱- پیشنهادهای حاصل از یافته­ های پژوهش…………………………………….. ۱۰۴
۵-۶-۲- پیشنهاد برای
پژوهشهای آینده…………………………………….
……………… ۱۰۶
۵-۷- محدودیت‌های پژوهش……………………………………………………………………………………….. ۱۰۶
۵-۸- خلاصه فصل……………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۸
منابع و مآخذ………………………………………………………………………….. …۱۱۶-۱۰۹
الف- منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۹
ب- منابع انگلیسی………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۲
 
 


 
فهرست جدول­ها
 
 
عنوان …………………………………………………………………………………………………………………………..  صفحه
جدول ۳-۱ جدول ماتریس تصمیم………………………………………………………………………………… ۵۲
جدول ۳-۲.جدول نرمال شده ماتریس تصمیم……………………………………………………………… ۵۳
جدول ۳-۳. جدول نهایی نرمال شده ماتریس تصمیم…………………………………………………. ۵۳
جدول ۳-۴. وزن­دار کردن ماتریس نرمال………………………………………………………………………. ۵۴
جدول ۳-۵. محاسبه بالاترین و پایینترین ارزش نرمال ماتریس تصمیم…………………….. ۵۵
جدول ۳-۶ تعیین شاخص مطلوبیت (S) و شاخص نارضایتی ®……………………………. 55
جدول ۳-۷ محاسبه مقدار Q و رتبه­بندی نهایی………………………………………………………….. ۵۶
جدول ۳-۸. متغیرهای زبانی و اعداد فازی مثلثی مربوط …………………………………………… ۶۱
جدول ۴-۱. متغیرهای زبانی و اعداد فازی مثلثی مربوط…………………………………………….. ۷۳
جدول ۴-۲. ماتریس مقایسات زوجی شاخص­های سنتی…………………………………………….. ۷۵
جدول ۴-۳. ماتریس مقایسات زوجی شاخص­های مبتنی بر ارزش…………………………….. ۷۵
جدول ۴-۴. ماتریس مقایسات زوجی شاخص­های سنتی و مبتنی بر ارزش……………… ۷۵
جدول ۴-۵. ارزش کل AFP برای شرکت­های دارویی……………………………………………….. ۷۷
جدول ۴-۶. محاسبه کل شاخص اصلی VFP برای شرکت­های دارویی……………………. ۷۸
جدول ۴-۷. محاسبه کل شاخص اصلی AFP برای شرکت­های گروه فلزات اساسی. ۷۹
جدول ۴-۸. محاسبه کل شاخص اصلی VFP برای شرکت­های گروه فلزات اساسی. ۸۰
جدول ۴-۹. محاسبه کل شاخص اصلی AFP برای شرکت­های گروه خودرو و قطعات خودرو      ۸۱
جدول ۴-۱۰. محاسبه کل شاخص اصلی VFP برای شرکت­های گروه خودرو و قطعات خودرو    ۸۲
جدول ۴-۱۱. رتبه­بندی شرکت­های گروه دارویی با بهره گرفتن از تاپسیس ………………….. ۸۳
جدول ۴-۱۲. رتبه­بندی شرکت­های گروه فلزات اساسی با بهره گرفتن از تاپسیس………… ۸۴
جدول ۴-۱۳. رتبه­بندی شرکت­های خودرو و قطعات خودرو با بهره گرفتن از تاپسیس .. ۸۵
جدول ۴-۱۴. رتبه­بندی شرکت­های گروه دارویی با بهره گرفتن از ویکور………………………… ۸۶
جدول ۴-۱۵. رتبه­بندی شرکت­های گروه فلزات اساسی با بهره گرفتن از ویکور…………….. ۸۷
جدول ۴-۱۶. رتبه­بندی شرکت­های خودرو و قطعات خودرو با بهره گرفتن از ویکور……… ۸۸
جدول ۴-۱۷. نتایج آزمون دو جمله­ای در سطح اختلاف رتبه­ای ۵…………………………… ۹۲
جدول ۴-۱۸. نتایج آزمون دو جمله­ای در سطح اختلاف رتبه­ای ۱۰………………………… ۹۳
عنوان ………………………………………………………………………………………………………………………  صفحه
جدول ۴-۱۹. رتبه­بندی نهایی……………………………………………………………………………………….. ۹۴
چکیده:
در دنیای رقابتی امروز ایجاد یک سیستم مناسب ارزیابی عملکرد شرکت­ها امری ضروری است. هدف این پژوهش ارزیابی عملکرد مالی شرکت­های دارویی، گروه فلزات اساسی و گروه خودرو و ساخت قطعات با بهره گرفتن از روشی نوین است. از فازی AHP برای وزن­دهی به شاخص­های ارزیابی عملکرد و از فازی تاپسیس و فازی ویکور برای رتبه­بندی شرکت­های مورد مطالعه استفاده می­شود. در این پژوهش از ترکیبی از معیارهای سنتی ارزیابی عملکرد و معیارهای مبتنی بر ارزش برای ارزیابی عملکرد و رتبه­بندی شرکت­های دارویی، گروه فلزات اساسی و گروه خودرو و ساخت قطعات در سال ۱۳۸۸ استفاده می­شود. جامعه آماری این پژوهش شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در صنایع دارویی، گروه فلزات اساسی و گروه خودرو و ساخت قطعات است. استفاده از رویکرد فازی در رتبه­بندی شرکت­های بورس دقت اطلاعات ورودی به نرم افزار­های رتبه­بندی را به شکل محسوسی بالا می­برد. نتایج این پژوهش که به ارائه دو مدل نوین و با دقت بالا در ارزیابی عملکرد مالی شرکت­ها منتج شد، می ­تواند برای گروه های مختلف اعم از سرمایه ­گذار، سازمان بورس و دیگر استفاده کننده­گان، مفید واقع می­شود.
 
کلید واژه ­ها: ارزیابی عملکرد مالی، تاپسیس، ویکور، فازی AHP، معیارهای مالی.
مقدمه
 
پیدایش انقلاب صنعتی و تداوم آن در اروپا در قرن نوزدهم، شکل­ گیری کارخانه‌های بزرگ و انجام طرح‌های عظیمی چون احداث شبکه‌های سراسری راه‌آهن، این حقیقت را فاش ساخت که به سرمایه‌های مالی کلانی نیاز است. فراهم نمودن چنین سرمایه‌هایی از امکانات مالی یک یا چند سرمایه‌گذار و حتی دولت‌های آن زمان فراتر بود. از سوی دیگر، یک یا چند سرمایه‌گذار نیز آمادگی پذیرش خطر تجاری چنین فعالیت‌های بزرگی را
نداشتند. از این رو با بهره‌گیری از د
و دستاورد بزرگ و مفید انقلاب صنعتی- یعنی سازماندهی و همکاری، اولین شرکت‌های سهامی شکل گرفت که مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ سرمایه‌گذاری آن‌ها بود. این ساختار نوین (شرکت‌های سهامی) راه حل مناسبی برای تامین سرمایه‌های کلان و توزیع مخاطرات تجاری بود.
رشد و توسعه شرکت‌های سهامی با گذشت زمان به پدیدار شدن و افزایش قشری از صاحبان سرمایه انجامید که در اداره شرکت‌ها مشارکت مستقیم نداشته و از طریق انتخاب هیات مدیره، امور شرکت را هدایت و بر آن نظارت می‌کنند.
برای سالیان متمادی در گذشته، اقتصاددانان فرض می‌کردند که تمامی گروه‌های مربوط به یک شرکت سهامی برای یک هدف مشترک فعالیت می‌کنند. اما در ۳۰ سال گذشته موارد بسیاری از تضاد منافع بین گروه‌ها و چگونگی مواجهه شرکت‌ها با این گونه تضادها توسط اقتصاددانان مطرح شده است (جنسن[۱] و مکلینگ[۲]،۱۹۷۶: ۳۱۳)، این موارد بطور کلی تحت عنوان «تئوری نمایندگی[۳]» در حسابداری مدیریت بیان می‌شود. طبق تعریف جنسن و مک لینگ:
رابطه نمایندگی قراردادی است که براساس آن صاحب کار یا مالک[۴]، نماینده[۵] یا عامل را از جانب خود منصوب نموده و اختیار تصمیم‌گیری را به او تفویض می‌کند(جنسن و مک­ لینگ، ۱۹۷۶: ۳۱۴).
اگرچه این فرض وجود دارد که هر دو طرف در رابطه بالا به دنبال حداکثر کردن منافع خود هستند، ولی ممکن است نماینده همیشه در جهت حداکثر کردن منافع مالک عمل نکند. مالک (سهامدار) می‌تواند کاهش و اختلاف منافع خود را از طریق پرداخت حقوق و مزایای مناسب برای نماینده و قبول هزینه‌های نظارت برای محدود کردن اقدامات و فعالیت‌های نابجای وی، تعدیل کند(نمازی، ۱۳۸۴: ۱۴۹).
وجود تضاد منافع، موجب نگرانی مالکان (سهامداران) گردیده تا جایی‌که آنها برای اطمینان از تخصیص بهینه منابع خود توسط مدیران، اقدام به بررسی و ارزیابی عملکرد مدیران می‌کنند. به مرور زمان مشخص شده است که برخی از تصمیمات مدیران ممکن است موجب اتلاف منابع شرکت و از بین رفتن ثروت مالکان گردد. از سوی دیگر، مدیران همواره به دنبال این بوده‌اند تا ضمن حداکثر کردن منافع خود، به مالکان این اطمینان را بدهند که تصمیمات اتخاذ شده توسط آنها در جهت منافع مالکان می‌باشد( نمازی، ۱۳۸۴: ۱۵۶). اگر مالک و مدیر را دو متغیر درگیر درنظر بگیریم می­توان با وارد کردن متغیر سوم این مشکل را برطرف نمود.
پیشرفت سریع فناوری و تغییرات محیطی وسیع، شتاب فزاینده‌ای به اقتصاد بخشیده است. تصمیم‌گیری در مسایل مالی همواره با ریسک و عدم اطمینان همراه بوده است. ایجاد ارزش در شرکت­ها یکی از مهم­ترین وظایف مدیران محسوب می شود. جهت نشان دادن میزان موفقیت مدیران در ایجاد و افزایش ارزش از معیار­های ارزیابی عملکرد استفاده می­شود (یحیی زاده فر و همکاران، ۱۳۸۸). مدیران در دنیای رقابتی امروز، دورانی را در پیش رو دارند که آنها را ملزم می­نماید چارچوب اقتصادی جدیدی در شرکت­های خود مستقر کنند. از این رو یافتن شاخصی که بتوان با بهره گرفتن از آن عملکرد شرکت را با اطمینان نسبتاً معقولی تشریح نمود یک ضرورت است (نوروش وهمکاران، ۱۳۸۳: ۱۲۲). معیار مناسب عملکرد شرکت، معیاری است که به میزان ثروت اضافی که شرکت برای سهامدارانش ایجاد می­ کند، توجه خاصی داشته باشد و افراد را در تصمیم ­گیری­های مربوط به ایجاد ارزش یاری کند (یحیی­زاده فر و همکاران، ۱۳۸۸: ۹۴). عدم استفاده از معیارهای مناسب برای ارزیابی عملکرد باعث می­شود ارزش یک شرکت به سمت ارزش واقعی سوق پیدا نکند و موجب زیان دیدن یک گروه از خریداران سهام و سود فزاینده برای گروه دیگر می­شود (جهانخانی و ظریف فرد، ۱۳۷۴: ۴۲). باید توجه داشت که علاوه بر درنظر گرفتن معیارهای مناسب، روش­های اندازه ­گیری عملکرد مالی شرکت­ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد. امروزه، پیشرفت­های سریع در علوم مرتبط، ارائه






موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت
[چهارشنبه 1399-01-06] [ 11:37:00 ب.ظ ]




 

دانشکده مهندسی صنایع

پایان نامه صنایع

گرایش صنایع

عنوان:

ارزیابی وانتخاب یکپارچه تامین کنندگان در دو لایه از زنجیره تامین و تعیین اندازه سفارش کالاها به آنان

استاد راهنما:

دکتر مصطفی ستاک

 

 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
فهرست مطالب:



فصل اول : کلیات تحقیق ۱
       1-1 انتخاب حوزه تحقیق ۲
     1-2 بیان خلاصه ای از مسئله و پرسش آغازین ۲
       1-3 ضرورت انجام تحقیق ۴
       1-4 نوآوری های تحقیق ۵
       1-5 اهداف تحقیق ۶
       1-6 نحوه بررسی ادبیات موضوع ۷
     1-7 کلید واژگان جستجو ۷
فصل دوم : مروری بر ادبیات موضوع ۸
       2-1 مدیریت زنجیره تامین ۹
       2-2 تاریخچه و روند تکامل مدیریت زنجیره تامین ۱۰
 

۲-۲-۱ دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰

۱۰
 

۲-۲-۲ دهه ۱۹۷۰

۱۱
             2-2-3 دهه ۱۹۸۰ ۱۱
             2-2-4 دهه ۱۹۹۰ ۱۱
       2-3 عملیات اصلی زنجیره تامین ۱۲
             2-3-1 عملیات تامین منابع و تدارکات ۱۳
                 2-3-1-1 خرید ۱۴
                   2-3-1-2 مدیریت مصرف ۱۵
                   2-3-1-3 انتخاب فروشنده ۱۵
                   2-3-1-4 مذاکره قرارداد ۱۶
                   2-3-1-5 مدیریت قرارداد ۱۷
       2-4 تاریخچه مساله انتخاب تامین کنندگان ۱۸
       2-5 روش های حل مسئله انتخاب تامین کنندگان ۲۲
             2-5-1 روش های تحلیلی ۲۲
             2-5-2 تکنیک های هوش مصنوعی ۲۲
 

۲-۵-۳ تکنیک های MADM

۲۴
 

۲-۵-۴ مدل های ریاضی

۲۵
             2-5-5 مدل های آماری ۲۷
             2-5-6 تئوری مجموعه های فازی ۲۷
       2-6 بررسی ویژگی های مختلف مساله انتخاب تامین کنندگان ۲۹
             2-6-1 تعین اندازه سفارشات به تامین کننده ها ۲۹
             2-6-2 مدل های چند دوره ای ۳۰
             2-6-3 مدل های موجودی ۳۰
       2-7 جمع بندی ۳۱
فصل سوم : شرح مسائل مختلف و پیش فرض های آن ۳۲
       3-1 مقدمه ۳۳
       3-2 مدل سفارش یک محصول خاص ۳۳
       3-3 معیارهای مهم به کار گرفته شده در انتخاب تامین کنندگان ۳۵
       3-4 مدل سفارش همزمان چند محصول ۳۷
     3-5 مدل انتخاب ترکیب بهینه وسائل حمل و نقل ۴۰
 
 

۳-۶ مدل انتخاب تامین کنندگان با حداقل کردن هزینه های موجودی و نگهداری کالا

۴۱
       3-7 جمع بندی ۴۲
فصل چهارم: معرفی مدل های ارائه شده        43
       4-1 مقدمه ۴۴
       4-2 معرفی مدل پیشنهادی تک محصولی     44
             4-2-1 پارامترهای مدل تک محصولی ۴۴
             4-2-2 فرمولسازی ریاضی ۴۵
             4-3 مدل سفارش همزمان چند محصول ۴۷
             4-3-1 پارامترهای مدل سفارش همزمان چند محصول ۴۷
             4-4 مدل انتخاب تامین کنندگان به همراه انتخاب وسایل حمل و نقل ۵۰
             4-4-1 پارامترهای مدل ۵۱
             4-4-2 فرمولسازی ریاضی ۵۲
             4-5 پارامترهای مدل انتخاب تامین کنندگان با در نظر گرفتن هزینه های موجودی ۵۴
             4-5-1 فرمولسازی ریاضی ۵۵
       4-6 جمع بندی ۵۷
 

فصل پنجم : نتایج عددی

۵۸
     5-1 مقدمه ۵۹
     5-2 تکنیک های تصمیم گیری چند هدفه و برنامه ریزی آرمانی ۵۹
     5-3 تبدیل مدل غیر خطی چند هدفه به مدل غیر خطی تک هدفه ۶۳
     5-4 نتایج عددی برای مدل سفارش تک محصولی ۶۷
     5-5 مثال های عددی مدل سفارش همزمان چند محصول ۷۱
     5-6 نتایج عددی برای مدل انتخاب ترکیب بهینه وسایل حمل و نقل ۷۷
     5-7 نتایج عددی برای مدل انتخاب تامین کنندگان با احتساب هزینه موجودی و نگهداری ۸۱
فصل ششم: نتیجه گیری ۸۴
     6-1 نتایج کسب شده ۸۵
     

 
فهرست جداول

عنوان جدول صفحات
جدول۲-۱ دسته بندی مقالات مختلف ۲۱
جدول ۵-۱ تعداد متغیر ها،محدودیت ها و محدودیت های غیر خطی ۶۵
جدول ۵-۲ تعداد متغیر ها، محدودیت های مسئله با ابعاد مختلف ۶۶
جدول ۵-۳ شبکه تامین بهینه برای مدل تک محصولی ۶۷
جدول ۵-۴ مثال عددی برای مدل تک محصولی ۷۰
جدول ۵-۵ ضریب مصرف مواد اولیه مختلف در محصولات ۷۱
جدول ۵-۶ پاسخ های بهینه بدست آمده برای مسائل مختلف ۷۴
جدول ۵-۷ پاسخ های بهینه بدست آمده برای مدل با ابعاد بزرگتر ۷۶
جدول ۵-۸ پاسخ های بدست آمده برای مسائل حمل و نقل ۷۷
جدول ۵-۹ پاسخ های بدست آمده برای مسائل حمل و نقل با سایز بزرگ ۷۹
جدول ۵-۱۰ محصولات و مواد اولیه تولیدی به وسیله هر تامین کننده ۸۱
جدول ۵-۱۱ ضریب مصرف هر یک از مواد اولیه در محصولات ۸۱
جدول ۵-۱۲ پاسخ های بهینه حاصل از حل مدل ۸۱



فهرست شکل ها و نمودار ها

عنوان شکل و نمودار

 
صفحات
شکل ۲-۱ زنجیره تامین ساده ۹
شکل ۲-۲ زنجیره تامین توسعه یافته ۱۰
شکل ۲-۳ سیر تکاملی زنجیره تامین ۱۲
شکل ۲-۴ عملیات زنجیره تامین ۱۳
نمودار ۲-۵ توزیع مقالات هوش مصنوعی ۲۳
نمودار ۲-۶ توزیع مقالات MADM ۲۵
نمودار ۲-۷ توزیع مقالات مربوط به مدل های ریاضی ۲۶
نمودار ۲-۸ تعداد مقالات فازی منتشر شده در هر سال ۲۷
شکل ۲-۹ مقالات ترکیبی روش AHP با سایر روش ها ۲۸
نمودار ۲-۱۰ نسبت تعداد مقالات تکی و ترکیبی در ۱۰ سال اخیر ۲۹
شکل ۳-۱ شبکه تامین قطعه مورد نظر خریدار و مواد اولیه ۳۵
شکل ۳-۲ شبکه تامین مربوط به سفارش همزمان چند محصول ۳۹
شکل ۵-۱ روش های تصمیم گیری با اهداف چندگانه ۶۰
شکل ۵-۲ شبکه تامین بهینه برای مدل تک محصولی ۶۷
شکل ۵-۳ شبکه تامین بهینه برای سفارش همزمان چند محصول ۷۳

 

چکیده
زنجیره تامین، مجموعه ای از فعالیتها و فرآیندهای متنوع تجاری (همچون تأمین کننندگان، کارخانجات، توزیع کنندگان و خرده فروشان) می باشد، که با یکدیگر درجهت بدست آوردن مواد خام، تبدیل مواد خام به محصولات نهایی و تحویل این محصولات نهایی به خرده فروشان همکاری می کنند. امروزه شرکت های تولیدی برای حفظ جایگاه رقابتی خود باید هزینه های اضافی فرآیندهای مختلف زنجیره تامین را با بهره گرفتن از اصلاح فرآیندها کاهش دهند. از جمله اصلاح این فرآیندها، برون سپاری قطعات و خدماتی است که جزء کالاهای استراتژیک سازمان به حساب نمی آیند و با برونسپاری آن ها علاوه بر کاهش قیمت محصولات نهایی، هزینه های نیروی انسانی و تکنولوژی نیز کاهش می یابند و به این ترتیب امکان تمرکز بیشتر بر روی شایستگی های محوری سازمان فراهم می آید. در این میان انتخاب تامین کنندگان مناسب، به شکل معناداری منجر به کاهش هزینه های خرید مواد و بهبود شرایط رقابتی می گردد .به همین دلیل، متخصصین باور دارند که انتخاب تامین کننده، مهمترین فعالیت دپارتمان خرید است.

 

تاکنون مدلهای متفاوتی برای حل این مسئله به کار گرفته شده اند که همواره به انتخاب تامین کنندگان سطح اول که مستقیما با خریدار در ارتباطند می پردازند و توجهی به تامین کنندگان سطح دوم ندارند. این در حالی است که اغلب کارخانجات برای موضوع تامین کنندگان لایه دوم اهمیت ویژه ای قایل هستند و اگرچه در مطالعات آکادمیک توجهی به این موضوع نشده، اما نوع مواد و قطعات مورد





موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت
 [ 11:25:00 ب.ظ ]




 

پردیس دانشگاهی

گروه مهندسی صنایع

پایان نامه کارشناسی‌ ارشد رشته مهندسی صنایع

گرایش صنایع

عنوان:‌

بررسی رابطه بین یکپارچگی زنجیره تأمین با عملکرد یک شرکت تولیدی بررسی موردی شرکت پاکدیس ارومیه

استاد راهنما:

دکتر هاشم عمرانی

 

 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
فهرست مطالب:
۱ فصل اول کلیات -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– ۱
۱ـ۱   بیان مسئله ۲
۱ـ۲   اهداف تحقیق- ۴
۱ـ۳   فرضیه ها ۴
۱ـ۴   چارچوب نظری تحقیق ۵
۱ـ۵   مدل تحلیلی تحقیق ۶
۱ـ۶   قلمرو تحقیق – ۶
۱ـ۶ـ۱     قلمرو موضوعی تحقیق – ۶
۱ـ۶ـ۲     قلمرو مکانی تحقیق ۶
۱ـ۶ـ۳     قلمرو زمانی ۶
۲ فصل دوم  ادبیات و پیشینه تحقیق ———- ۷
۲ـ۱   مقدمه ۸
۲ـ۲   زنجیره تأمین – ۹
۲ـ۳   تعریف مدیریت زنجیره تأمین ۱۰
۲ـ۴   تاریخچه مدیریت زنجیره تأمین ۱۱
۲ـ۵   عملیات مدیریت زنجیرۀ تأمین و عملکرد شرکت ۱۱
۲ـ۶   مشکلات زنجیرۀ تأمین – ۱۲
۲ـ۷   مفهوم اثر شلاقی – ۱۴
۲ـ۸   تأثیرات اثر شلاقی بر زنجیره تأمین ۱۵
۲ـ۹   راه های مقابله با اثر شلاقی – ۱۶
۲ـ۱۰ راهکارهای فناوری اطلاعات برای کاهش اثر شلاقی ۱۸
۲ـ۱۱ معیارهای عملکرد زنجیره تأمین – ۱۹
۲ـ۱۲ موجودی در زنجیره تأمین – ۲۰
۲ـ۱۳ مدل پویای زنجیره تأمین – ۲۴
۲ـ۱۴ مدیریت زنجیره تأمین سبز ۲۴
۲ـ۱۵ رقابت واقعی در محیط کسب و کار بین زنجیره های تأمین- ۲۶
۲ـ۱۶ مطالعه اهمیت و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین- ۲۷
۲ـ۱۷ نقش و اهمیت اطلاعات در زنجیره تأمین- ۲۹
۲ـ۱۸ مشخصه های زنجیره تأمین با رویکرد جریان اطلاعات- ۳۱
۲ـ۱۹ پوشش گسترده ۳۱
۲ـ۲۰ کانال های دستیابی بیشتر ۳۱
۲ـ۲۱ اطلاعات با کیفیت بالا ۳۲
۲ـ۲۲ بررسی اثرات فناوری اطلاعات بر زنجیره تأمین ۳۲
۲ـ۲۳ فناوری اطلاعات و تأثیر آن در توسعه استراتژیهای کسب و کار در زنجیره تأمین ۳۴
۲ـ۲۴ وضعیت فعلی استفاده از مدیریت زنجیره تأمین در کشور ۳۵
۲ـ۲۵ یکپارچگی با تأمین کنندگان و رابطه آن با عملکرد شرکت ۳۶
۲ـ۲۶ یکپارچگی داخلی و رابطه آن با عملکرد شرکت – ۳۶
۲ـ۲۷ یکپارچگی با مشتریان و رابطه آن با عملکرد شرکت ۳۷
۲ـ۲۸ پیشینه پژوهش – ۳۷
۲ـ۲۹ تحقیقات انجام شده در خارج از کشور ۳۷
۲ـ۳۰ تحقیقات انجام شده در داخل کشور ۴۲
۳ فصل سوم  روش تحقیق-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– ۵۲
۳ـ۱   روش اجرای تحقیق- ۵۳
۳ـ۲   جامعه و نمونه آماری- ۵۴
۳ـ۳   ابزار جمع آوری اطلاعات- ۵۵
۳ـ۴   مقیاسهای پرسشنامه ۵۶
۳ـ۵   روایی و پایایی ابزار جمع آوری اطلاعات- ۵۶
۳ـ۶   روش تجزیه وتحلیل داده های آماری- ۵۶
۴ فصل چهارم تجریه و تحلیل اطلاعات آماری- ۵۸
۴ـ۱   مقدمه ۵۹
۴ـ۲   توصیف نمونه ۶۰
۴ـ۲ـ۱     جنسیت- ۶۰
۴ـ۲ـ۲     تأهل- ۶۰
۴ـ۲ـ۳     سن- ۶۱
۴ـ۲ـ۴     تحصیلات- ۶۲
۴ـ۲ـ۵     سابقه خدمت- ۶۲
۴ـ۳   بررسی نرمال بودن متغیرهای تحقیق- ۶۳
۴ـ۴   همبستگی های بین متغیرهای تحقیق- ۶۴
۴ـ۵   آزمون فرضیه ها ۶۵
۴ـ۵ـ۱     فرضیه اول- ۶۵
۴ـ۵ـ۲     فرضیه دوم ۶۶
۴ـ۵ـ۳     فرضیه سوم ۶۸
۴ـ۵ـ۴     فرضیه چهارم ۶۹
۴ـ۵ـ۵     فرضیه پنجم- ۷۱
۴ـ۵ـ۶     فرضیه ششم- ۷۲
۴ـ۵ـ۷     فرضیه اصلی- ۷۴
۴ـ۶   تحلیل ساختاری- ۷۵
۵ فصل پنجم  بحث و نتیجه ­گیری یافته­ها ۷۶
۵ـ۱   بحث و نتیجه ­گیری یافته­ها ۷۷
۵ـ۱ـ۱     فرضیه اول- ۷۷
۵ـ۱ـ۲     فرضیه دوم ۷۷
۵ـ۱ـ۳     فرضیه سوم ۷۸
۵ـ۱ـ۴     فرضیه چهارم ۷۹
۵ـ۱ـ۵     فرضیه پنجم- ۸۰
۵ـ۱ـ۶     فرضیه ششم- ۸۱
۵ـ۱ـ۷     فرضیه اصلی- ۸۲
۵ـ۲   محدودیت های تحقیق- ۸۳
۵ـ۳   پیشنهادات تحقیق- ۸۳
۵ـ۴   پیشنهادات پژوهشی- ۸۴
منابع و ماخذ ۱
فهرست جداول
جدول ‏۳‑۱: مقیاس رتبه ای داده ها و ارزش عددی هرمقیاس برای پرسشنامه- ۵۶
جدول ‏۴‑۱: توزیع فراوانی افراد نمونه بر حسب جنسیت- ۶۰
جدول ‏۴‑۲ : توزیع فراوانی تأهل در افراد نمونه- ۶۰
جدول ‏۴‑۳ : توزیع فراوانی سن افراد نمونه- ۶۱
جدول ‏۴‑۴ : توزیع فراوانی سابقه خدمت افراد نمونه- ۶۲
جدول ‏۴‑۵ : توزیع فراوانی سابقه خدمت افراد نمونه- ۶۲
جدول ‏۴‑۶ : بررسی نرمال بودن متغیرهای تحقیق- ۶۳
جدول ‏۴‑۷ : همبستگی پیرسون بین متغیرهای تحقیق با یکپارچگی زنجیره تأمین- ۶۴
جدول ‏۴‑۸ : همبستگی پیرسون متغیرهای تحقیق با عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۴
جدول ‏۴‑۹ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی تأمین کنندگان با عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۵
جدول ‏۴‑۱۰ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی زنجیره تأمین بر عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۵
جدول ‏۴‑۱۱ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی داخلی با عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۶
جدول ‏۴‑۱۲ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی داخلی بر عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۷
جدول ‏۴‑۱۳ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی با مشتریان با عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۸
جدول ‏۴‑۱۴ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی با مشتری بر عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۹
جدول ‏۴‑۱۵ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی زنجیره تأمین رضایت مشتری در شرکت پاکدیس– ۶۹
جدول ‏۴‑۱۶ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی زنجیره تأمین بر رضایت مشتری در شرکت پاکدیس– ۷۰
جدول ‏۴‑۱۷ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی زنجیره تأمین با عملکرد مالی در شرکت پاکدیس– ۷۱
جدول ‏۴‑۱۸ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی زنجیره تأمین بر عملکرد مالی در شرکت پاکدیس– ۷۲
جدول ‏۴‑۱۹ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی زنجیره تأمین با عملکرد بازار در شرکت پاکدیس– ۷۲
جدول ‏۴‑۲۰ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی زنجیره تأمین بر عملکرد بازار در شرکت پاکدیس– ۷۳
جدول ‏۴‑۲۱ : ضریب همبستگی بین یکپارچگی زنجیره تأمین با عملکرد شرکت پاکدیس– ۷۴
جدول ‏۴‑۲۲ : جدول تحلیل رگرسیون یکپارچگی زنجیره تأمین بر عملکرد شرکت پاکدیس– ۷۵
فهرست نمودارها
نمودار ‏۴‑۱: نمودار توزیع جنسیت افراد نمونه- ۶۰
نمودار ‏۴‑۲ : نمودار توزیع تاهل افراد نمونه- ۶۱
نمودار ‏۴‑۳ : نمودار توزیع سن در افراد نمونه- ۶۱
نمودار ‏۴‑۴ : نمودار توزیع سابقه خدمت در  افراد نمونه- ۶۲
نمودار ‏۴‑۵ : نمودار توزیـع سابقه خدمت در افراد نمونه- ۶۳
نمودار ‏۴‑۶ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی تأمین کنندگان و عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۶
نمودار ‏۴‑۷ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی داخلی و عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۷
نمودار ‏۴‑۸ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی با مشتریان و عملکرد شرکت پاکدیس– ۶۸
نمودار ‏۴‑۹ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی با مشتریان و عملکرد شرکت پاکدیس– ۷۰
نمودار ‏۴‑۱۰ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی با مشتریان و عملکرد مالی شرکت پاکدیس– ۷۱
نمودار ‏۴‑۱۱ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی با مشتریان و عملکرد بازار شرکت پاکدیس– ۷۳
نمودار ‏۴‑۱۲ : نمودار پراکنش بین یکپارچگی زنجیره تأمین و عملکرد شرکت پاکدیس– ۷۴
نمودار ‏۴‑۱۳ : تحلیل ساختاری روابط بین متغیرهای تحقیق- ۷۵
چکیده
به دلیل نقش زنجیره تأمین در موفقیت شرکتها، این مبحث یکی از مباحث مهم مورد نظر مدیران و تصمیم گیران می باشد. هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه بین یکپارچگی زنجیره تأمین با عملکرد یک شرکت تولیدی (نمونه موردی شرکت پاکدیس ارومیه) می­باشد. برای این منظور یکپارچگی زنجیره تأمین در سه بعد یکپارچگی با تأمین کنندگان، یکپارچگی داخلی، یکپارچگی با مشتریان و عملکرد شرکت در سه بعد رضایت مشتری، عملکرد مالی و عملکرد بازار تعریف عملیاتی گردیده و یک فرضیه اصلی و شش فرضیه فرعی طراحی شده است.





موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت
 [ 11:24:00 ب.ظ ]